dimecres, 8 d’abril del 2009

Diumenge de Rams a la Seu

Vaig arribar dissabte, dia 4 a la tarda. I vaig tornar a Barcelona el diumenge amb l’últim cotxe de línia. Va ser una estada curta, però ben aprofitada. Fins i tot vaig fer una excursió a peu fins a Vilanova. A casa no hi havia ningú, però es mantenia endreçada i amb bona temperatura. Les fotos que adjunto són de tres coses que vaig poder veure en aquells poques hores:
- Una exposició de fotos i records d’altres temps relacionats amb la “professó del divendres sant”. Vaig tenir la sorpresa que en una fotografia molt gran hi sortia jo, però no era de la professó, sinó d’una comèdia (no recordo el títol) que havíem fet al col·legi, fa més de cinquanta anys.
- Una encesa de llums solidària que es va fer a la Plaça dels Oms, a benefici d’un poble de Guatemala, on hi participaven molts nens i nenes de diverses escoles.
- La benedicció dels Rams, a migdia del diumenge.
Ton.



2 comentaris:

Adrià ha dit...

Ton!, qui ets tu en la foto?

Joan ha dit...

Hola Adrià,
Com que veig que el Ton no et contesta, ho faig jo: el Ton és, dels dos nens que hi ha al davant, el de la dreta.